آي مردم و مسئولين به داد پيام نور نوش آباد برسيد!!!2
خواهر دانشجویمان این کامنت را در پاسخ ما نگاشته اند که:
| شنبه 18 شهریور1391 ساعت: 8:38 | توسط:دانشجو | ||||
| با سلام خدمت برادر بزرگوار. اگر به نظرشما اهانتي شده معذرت خواهي اينجانب را پذيرا باشيد. اصلا منظور من مسئولين شهر و مردم نبوده ند و برايشان واقعا احترام قائلم اما اينها واقعياتي بوده كه پيش آمده و از زبان بچه ها وحتي نوش آباديهاي ديگر نوشته ام. هر جاي ديگر كه مسئولين رسيدگي نكنند اين موارد پيش مي آيد و فقط مختص مردم بافرهنگ نوش آباد نيست. تمام سعي ما در اين مدت نگه داشتن دانشگاه بوده است و اينك ما مانده ايم كه چرا مسئولين بلندپايه رسيدگي نميكنند. بازهم اگر اهانتي شده عذر ما دانشجويان را بپذيريد. در مطلب نگارش شده ويرايش صورت گرفت. | |||||
| وب سایت پست الکترونیک | |||||
| آي مردم و مسئولين به داد پيام نور نوش آباد برسيد!!! | |||||
ضمن تشکر از شما خواهر محترم و همه کاربران عزیز که با سعه صدر هر دو مطلب را خواندند و قضاوت نمودند.
اگر خوب دقت فرمایید ،هدف اصلی من هم ارائه مشکلات در قالب پاسخ به شما بود.
شما دیدید که انعکاس این مطلب و پاسخ حقیر توجه بسیاری را برانگیخت.
من با همه مشکلات این دانشگاه موافقم.
امیدوارم مسولین محترم ، به فکر باشند و در جهت رفع مشکلات آن گام بردارند.
دوستی کامنت گذاشته بود که اگراین مدت یک دکه هم کسی باز کرده بود با درآمدش تبدیل به مغازه شده بود.
البته من با مقایسه واحد دانشگاهی نوش آباد با یک دکه علمی مخالفم.و باز هم امیدورام مسولین آن را در حد یک واحد دانشگاهی در شان آموزش عالی کشور،دانشجویان ومردم فهیم نوش آباد ارتقا دهند.
بستن دانشگاه ونیز بودن آن در این حد توهین به مردمی است که چندین سال بسیاری از هزینه های ان به دوش ایشان بوده است.
موفق و پیروز باشید.
هر كه خواهان عزت است بداند كه عزت، همگى از آن خداست. سخن خوش و پاك به سوى او بالا مىرود و كردار نيك است كه آن را بالا مىبرد. و براى آنان كه از روى مكر به تبهكارى مىپردازند عذابى است سخت و مكرشان نيز از ميان برود. (فاطر/۱۰)