مدیر عامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر شهر نوش آباد در گفتگو با ای بی نیوز:
سید جعفر فاطمی نوش آبادی ، اظهار کرد: در نوروز ۹۲ با اقداماتی که انجام شد بیشتر از سال قبل گردشگر داشتیم و این نشان می دهد که با برنامه ریزی منسجم و استفاده از توان جوانان و بهره گیری از ظرفیتهای گردشگری در شهرستان ،استان و کشور می توان حماسه اقتصادی آفرید

مدیر عامل  انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر شهر نوش آباد ، اظهار کرد: در نوروز ۹۲  با اقداماتی که  انجام شد بیشتر از سال قبل گردشگر داشتیم و این نشان می دهد که با برنامه ریزی منسجم و استفاده از توان جوانان و بهره گیری از ظرفیتهای گردشگری در شهرستان ،استان و کشور می توان حماسه اقتصادی آفرید

سید جعفر فاطمی نوش آبادی افزود: افزایش امکانات موثر در رفاه گردشگران در سال‌های آینده و تبدیل کردن شهرستان به یکی از قطب های گردشگری‌، می‌تواند محور توسعه برای  شهر ما و نیزشهرستان باشد و نقش مهم و شگرفی در کاهش بیکاری ایفا کند.

فاطمی نوش آبادی تصریح کرد: نوروز 92 در شهرستان آران وبیدگل و در شهر نوش آباد بهترین مدارس  برای گردشگران مهیا شده بود تا مسافران دغدغه محل اسکان نداشته باشند..

وی اضافه کرد: آمار گردشگری در نوش آباد و نیز شهرستان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است و فعالیتهای دلسوزانه و عاشقانه انجمن های مردم نهاد، در این زمینه ببسیار موثر بوده است.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم ظرفیتهای گردشگری نوش آباد و نیز کل شهرستان، بیشتر از گذشته معرفی شود و مکان‌های خوبی مانند مرنجاب،شهرزیرزمینی،‌ مسجد جامع ،‌ قلعه کرشاهی ، روستای تاریخی علی آباد،آثار تاریخی یزدل و سفید شهر ونیز کویر بکر  در این شهرستان برای جذب گردشگر داریم که با برنامه ریزی موثر نقش مهمی در حماسه اقتصادی داشته باشیم..

مدیرگردشگری شهر نوش آباد در نوروز 92 افزود:برای توسعه ی گردشگری شهرستان و قرار گرفتن در ردیف یکی از قطب های گردشگری استان و کشور در مرحله ی نخست باید نگاه  مسولین  و مردم را به صنعت گردشگری تغییر داد و سپس برای تامین امکانات و زیرساخت ها و همچنین پیاده سازی یک الگوی موفق گردشگری درشهرستان گام برداشت.

وی ادامه داد: طی نوروز ۹۲ از راهنمایان  متخصص و آموزش دیده و تحصیل کرده که رفتار مناسبی با گردشگران داشتند استفاده کردیم  که این امر در جذب گردشگر برای امسال و سالهای آینده  موثر است.

وی تصریح کرد:با تعبیه خروجی برای شهر زیرزمینی پیش‌بینی می‌کنیم در نوروز 93، بیش از 80 هزار نفر گردشگر در نوش آباد داشته باشیم که می تواند نقش مهمی در اقتصاد مردم داشته باشد

مطالب مرتبط